Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ilona van Erck - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ilona van Erck - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Voor mijn eerste reis naar Nepal, treed ik voor het eerst in mijn leven buiten Europese grenzen om te ervaren hoe het leven is buiten de westerse maatschappij. Ik laat alles en iedereen achter mij... In een zoektocht naar mezelf ga ik het avontuur tegemoet en stijg hopelijk tot grote hoogte ;) In totaal ben ik 2 maanden van huis, waarin ik de eerste 6 weken in Kathmandu verblijf om vrijwilligerswerk te doen. De laatste twee weken zal ik de rest van Nepal ontdekken.

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2016

Week 8 – Boeddhistisch disneyland, back to basic a

03 Mei 2016

Week 7- Een nieuw begin, trekking en Yoga Retrait.

28 April 2016

Week 6- Kathmanduvallei, avontuur en afscheid neme

18 April 2016

Week 5: Spiritualiteit, grenzen opzoeken en “vrijw

11 April 2016

Week 4: Mijn leven in de hoofdstad van chaos; Kath
Ilona

Lees in dit blog hoe ik stijg tot grote hoogte in Nepal!

Actief sinds 19 Feb. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7546

Voorgaande reizen:

13 Maart 2016 - 09 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: